BannerFans.com

joi, 5 martie 2009

Betelul



1. Departe gîndul mi se duce
Fǎcîndu-se parcǎ prin ceaţǎ
Un cǎlǎtor fugar trecînd
Într-un amurg de searǎ

2. Avea în mîini puţin bagaj
Merindea şi toiagul
Din cînd în cînd privea-n napoi
Cu ochii trişti sǎrmanul

3. Şi deseori se uitǎ-n urmǎ
La locul pǎrǎsit de el
Şi lacrimile-ncep sǎ curgǎ
Dar cine ştie pentru ce ?

4. Rǎmîn în urmǎ a lui coline
Învǎluite-n amintiri
Acolo-i casa pǎrinteascǎ
Acolo sînt a lui pǎrinţi

5. Acoloşi lǎsǎ scumpa Mamǎ
Ce la iubit cu pǎrtinire
Încît a vrut scumpa comoarǎ
Cu orice preţ a lui sǎ fie

6. Acolo e bǎtrînul Tatǎ
L-aude parcǎ întrebînd
Eşti tu Esau s-au este Iacov
Eu nu te vǎd cǎ sînt bǎtrîn

7. Fiori parcǎ îi mai simte
Din clipa în care a intrat
Învǎluit în piei de caprǎ
Sǎ fie binecuvîntat

8. Apoi Esau parcǎ apare
În faţa ochilor plîngînd
Cum Tatǎ, n-ai pǎstrat nimic
Şi pentru mine, nimic Sfînt ?

9. Sǎ-i vinǎ oare remuşcarea
Cǎ-l înşelase pe Esau
Sau mai degrabǎ bucurie
Cǎ el e binecuvîntat ?

10. Nu Doamne nu vreau remuşcare
Cǎ însuş el sa lepǎdat
Pentru o mîncare trecǎtoare
Pe-un blid de linte mi la dat

11. Atît a preţuit el dreptul
De care eu gelos cum sînt
Am dat tot ce-am avut Stǎpîne
Casǎ, frate şi pǎrinţi

12. Eu ce-am simţit în clipa aceea
Sub mîinile Tatǎlui meu
Nu pot asemǎna cu aur
Şi nici cu lucruri care pier

13. Cînd a strigat sǎ se coboare
Bunǎvoinţa Ta din cer
Simţit-am cǎ-strecut sub paza
Şi scutul Tǎu Dumnezeiesc

14. Cînd mǎ gîndesc cǎ-mi las pǎrinţii
Îmii umezesc ochii de plîns
În schimb dacǎ Te am pe Tine
Eu nu voi fi strǎin

15. Era pe înserate
Pîn' la Haran era prea mult
Ştia cǎ n-ar sa jungǎ
Cǎ prea e obosit de drum

16. Şi-alege un loc ferit de zgomot
Apoi se uitǎ împrejur
Ce piatrǎ e m-ai potrivitǎ
Ca sǎ şi-o punǎ cǎpǎtîi

17. Lui Dumnezeu I se închinǎ
Dupǎ obiceiul Lui Isac
Un semn adînc de mulţumire
Cǎ pînǎ aici la ajutat

18. Apoi adoarme fǎrǎ grijǎ
De parcǎ n-ar fi cǎlǎtor
Cǎci paza lui o are altul
Ce e în ceruri veghetor

19. Deodatǎ în vis apare o scarǎ
Rezematǎ de pǎmînt
Şi vîrful ei atinge cerul
Şi poarta Sfîntǎ de rubin

20. S-a deschis cerul şi pe scarǎ
Coboarǎ îngeri mii şi mii
Aduc rapoarte şi duc cereri
Care s-au strîns de pe pǎmînt

21. Şi tocmai unde atînse cerul
Aceastǎ poartǎ de cleştar
Stǎtea veghind Stǎpînul lumii
Chiar Dumnezeul Preaînalt

22. Cǎci rîvna Lui pentru sfinţire
Şi gelozia Lui prea mare
Fǎcu pe Domnul sǎ rosteascǎ
O nouǎ binecuvîntare

23. De sus se-ntinde o mînǎ Sfîntǎ
Dar nu ca mîna lui Isac
Şi glasul Domnului rǎsunǎ
Sînt Dumnezeul lui Avram

24. Sǎ nu te temi de-acum Iacov
Cǎ tu eşti binecuvîntat
Şi ţie-ţi dau ca moştenire
Ţinuturile din Canan

25. Cǎci partea ta-I deosebitǎ
Şi sorţul tǎu deosebit
Voi fi cu tine pretutindeni
Deci nu te teme e nimic

26. Atunci Iacov se deşteaptǎ
O cît de tainic e acest loc
Aici e locul unde cerul
Comunicǎ cu cei de jos

27. Cu-adevǎrat în locul acesta
E Casa Celui Preaînalt
E Sfînt pǎmîntul şi ţǎrîna
Prezenţa Lui le-a transformat

28. Aceastǎ piatrǎ va rǎmîne
Ca amintire pentru veci
Cǎci eu ce am fost fugar în lume
M-am întîlnit cu Cel ceresc

29. Betel te vei numi de acuma
Casa Celui Preaînalt
Cǎ-n tine pentru a doua oarǎ
Am fost eu binecuvîntat

30. Betel tu loc de întîlnire
Tu vei rǎmîne ne uitat
Cǎci adormit fiind pe o piatrǎ
Eu am vǎzut pe Cel Preanalt

31. Şi pleacǎ fericit strǎinul
De parcǎ n-ar fi cǎlǎtor
De astǎ datǎ înspre casǎ
Şi spre Betel privea cu dor

32. Nu-I mare lucru iubit suflet
Ce stai şi-asculţi ca şi uimit
Despre Betel şi despre noaptea
În care cerul s-a deschis ?

33. Nu te gîndeşti iubite suflet
Cǎ şi tu eşti un cǎlǎtor
Şi ţie îţi lipseşte pacea
Şi tu doreşti un viitor

34. Şi tu eşti urmǎrit de ura
Vrǎjmaşului ne-n-duplecat
Şi poate chiar Pǎrinţii, fraţi
În contra ta s-au rǎsculat

35. Nu s-a aprins şi-n tine dorul
De-un ceas mǎcar de mîngîiere
N-ai vrea sǎ te-n tîlneşti cu Domnul
Sǎ-I auzi glasul „ Nu te teme ”

36. N-ai vrea sǎ se deschidǎ cerul
Sǎ vezi mǎcar şi tu în vis
Frumuseţea aceia negrǎitǎ
Care domneşte-n Paradis ?

37. Dar care poate fi secretul
Cǎ Iacob a putut sa-doarmǎ
Atît de liniştit pe piatrǎ
Cînd alţi pot nu pot sadoarmǎ

38. Tu nu mai dormi astǎzi pe piatrǎ
Cǎ perne ai poate în plus
Şi-n loc sǎ vezi poarta cereascǎ
De tulburare eşti rǎpus

39. Aceste toate ţi se-ntîmplǎ
Cǎ nu eşti dezlegat de jos
Puţin îţi pasǎ dacǎ dreptul
De-ntîi nǎscut şi tu îl porţi ?

40. De cîte ori pentro mîncare
Şi bǎuturǎ mai ales
Ai stat în cumpǎnǎ cu gîndul
Ca dreptul de la cer sǎ-l pierzi

41. Decît sǎ te urascǎ lumea
Nevastǎ, rude sau nepoţi
Mai bine ai renunţat la ceruri
Nai vrut ocara Lui Hristos

42. Pentru servici, pentru un nume
Ai ocolit ca şi Esau
Cǎ zici o vorbǎ de pe buze
Doar nuţi pierzi dreptul de la Rai

43. Dar toate, se adunǎ
Şi-n loc de binecuvîtare
Auzi cǎ ţi-ai pierdut cununa
Şi dreptul alergǎrii tale

44. Şi cǎ-I mai greu ca remuşcarea
Cînd ştii cǎ dreptul l-ai avut
Şi pentru un ceas de neveghere
Ca şi Esau tu l-ai pierdut

45. Dar Iacov binecuvîtarea
N-a cîştigato pe nedrept
Ci-n gelozia lui cea mare
L-a preţuit pe Dumnezeu

46. Cǎci pilda ne vorbeşte
Prin dreptul de întîi nǎscut
La cei ce au primit arvuna
La cei ce sunt nǎscut din Duh

47. Cum socoteşti sorǎ şi frate
Pe Duhul Sfînt ce l-ai primit
Îl socoteşti ca pe o comoarǎ
Sau prea puţin eşti fericit !

48. Îţi aminteşti de ziua în care
Gelos de binecuvîntare
Nu Ti-a pǎrut cǎ-I tare
Piatra sub picioare

49. Atunci ai întîlnit Betelul
Atuncea cerul s-a deschis
Şi-o scarǎ de la poarta Slavei
Pîn la tine sa întins

50. Vǎzut-ai şi tu atunci cum cerul
Comunicǎ cu cei de jos
Şi soli trimişi în haine albe
Se prezintǎ în limbi de foc

51. Oare nu şi tu ai zis atuncea
Cǎ rǎmîne neuitat
Acela loc, aceea clipǎ
Cînd ai fost binecuvîntat

52. Fǎcut-ai şi tu ca Iacov
Ca sǎ rǎmînǎ amintire
Cǎ atunci te-ai întîlnit cu Domnul
Atunci sa îndurat de tine

53. Betel, Betel eşti locu-n care
Cele mai Sfinte bucurii
Rǎmase-ne-au ca amintire
Cǎ am poposit şi noi în tine

54. Sînt mulţi ce ar putea sǎ strige
Şi tare sǎ mǎrturiseascǎ
Cǎ ţi-au vǎzut şi ei frumuseţea
Lucrurilor de mare Slavǎ

55. La cîţi te-ai arǎtat în vise
Şi în vedenii mai ales
Ca sǎ aprinzi mai mare dorul
Şi gelozia pentru cer

56. Pe unii chiar I-ai dus cu Duhul
Sǎ vadǎ ceru-n plinǎtate
Cǎci în vedeni şi în vise
Nu sa vǎzut decît o parte

57. Atîta a putut sǎ spunǎ
Acel ce ţi-a vǎzut Splendoarea
Cǎ pentru cer nu sînt cuvinte
Ca sǎ-I descri asemǎnarea

58. Dar pînǎ cînd ne duci acasǎ
Betelui loc de întîlnire
Din cînd în cînd îţi deschizi poarta
Şi te pogori la noi Pǎrinte

59. Decîte ori în locul acesta
În zilele de sǎrbǎtori
Te-ai coborît pe scara Slavei
Te-ai coborît la al Tǎu popor

60. Aici e locul de-ntîlnire
Şi pentru noi Betelul chiar
Cobori cǎ locul Tǎu Isuse
Nu-l poate nimeni complecta

61. Atîţia au venit cu dorul
Sǎ te-ntîlneascǎ în acest loc
Atîtea inimi întristate
Ca sǎ le mîngîi Singur poţi

62. Iar dacǎ mai sînt ce aşteptǎ
Geloşi puterea Ta de sus
Dǎ-le Arvuna Mîntuirii
Şi dreptul de întîi nǎscut

63. Aprinde doru-n fiecare
Ca Iacov fǎ-I pe toţi geloşi
Dupǎ sfinţire şi rǎbdare
Şi dupǎ Duhul Lui Hristos

64. Mai mult de-atîta vrem sǎ-ţi cerem
Sǎ aduci clipa mai degrabǎ
În care sǎ ne duci la Tine
Şi sǎ ne muţi în Sfîntul cort

65. Cînd toate visurile noastre
Şi dorurile s-a-mplini
Cînd vom vedea realitatea
Betelului de pe pǎmînt.

Te-am întîlnit


1. Pe drumul sub arşiţa de soare
Te-am întîlnit Iisus iubit
Erai sfîrşit de obosealǎ
Flǎmînd setos şi ostenit
Te-am întrebat sfios în şoaptǎ
De ce pe drumuri rǎtǎceşti
De ce ai lacrime pe gene ?
Şi trist Stǎpîne de ce eşti ?

2. Mi-ai spus cǎ vreme-n de lungatǎ
S-a scurs de cînd Tu eşti pribeag
Cǎ nimenea nu Te primeşte
Cǎ nimeni nu Te-aşteaptǎ-n prag
Cǎ ucenici nu ai nici unul
Cǎ toţi s-au dus te-au pǎrǎsit
Lǎsîndu-te strǎin pe lume
Învǎţǎtorule iubit.

3. Dar Doamne iatǎ-mǎ pe mine
Sînt gata acum a Te urma
I-am spus atunci cǎ vreau de acuma
Mereu sǎ merg pe calea Ta
Pe calea mea sînt sarcini grele
Putea-vei sǎ le-ndeplineşti
Şi pǎrǎsivei pentru Mine
Pe toţi acei pe care-i iubeşti ?

4. Pe calea mea-s ocǎri şi lacrimi
Şi-o cruce amarǎ vei purta
Eşti pentru Mine oricînd gata
Oricît de mult ai riposta
Laşi lumea cu ale ei ispite
Laşi lumea cu ale ei plǎceri
Laşi totul, totul pentru Mine
Pentru necazuri şi dureri

5. Aşa mi-ai spus încet în şoaptǎ
Şi trist în ochi-mi ai privit
De ce te-ndoi de mine
Învǎţǎtorule iubit
Şi n-am privit de fel în urmǎ
Şi nici n-am regretat ceva
Apoi alǎturea de Tine
Eu am pornit pe calea Ta

6. De atunci o cîtǎ fericire
Mi-ai dat cît nici nu pot grǎi
Mi-ai dat atîta bucurie
Cum nicǎieri nu poate fi
Ce scump mi-ai fost ce scump
Îmi eşti de-atuncea tot mereu
Şi cu ce hranǎ îmbelşugatǎ
Hrǎnitu-mi-ai sufletul meu

7. Azi de-ar veni orice furtunǎ
Orice necaz, prigoane chiar
Eu nu Te pǎrǎsesc Iisuse
De-ar fi sǎ trec prin foc, prin jar
Argint şi aur, pietre scumpe
Şi lumea-n treagǎ de mi-ar da
Iisuse drag eu nici atuncea
De Tine nu m-aş depǎrta

8. Cǎ Te iubesc cu-aşa iubire
Cum nici nu sar putea grǎi
Şi nimeni n-ar m-ai fi în stare
De Tine a mǎ despǎrţi
Tu-mi eşti comoara mea întregǎ
Tu eşti Stǎpînul meu ceresc
Tu eşti nǎdejdea şi iubirea
Iisus, Iisus cît Te iubesc !

În trecerea grãbitã



1. În trecerea grãbitã prin lume, cãtre veci,
Fã-ţi timp, mãcar o clipã, sã vezi pe unde treci!
Fã-ţi timp sã vezi durerea şi lacrima arzînd,
Fã-ţi timp sã poţi, cu mila, sã le alini, trecînd.

2. Fã-ţi timp pentru-adevãruri şi adînciri în vis,
Fã-ţi timp pentru cîntare cu sufletul deschis,
Fã-ţi timp sã vezi pãdurea, s-asculţi lîng-un izvor,
Fã-ţi timp s-auzi ce spune o floare, un cocor.

3. Fã-ţi timp s-aştepţi din urmã cînd mergi cu slãbãnogi,
Fã-ţi timp pe-un munte, seara, stînd singur sã te rogi,
Fã-ţi timp sã stai cu mama şi tatãl tãu bãtrîni,
Fã-ţi timp de-o vorbã bunã şi-o coajã pentru cîini.

4. Fã-ţi timp sã stai aproape de cei iubiţi, voios,
Fã-ţi timp sã fii şi-al casei în slujba lui Cristos,
Fã-ţi timp sã guşti frumuseţea din tot ce e curat,
Fã-ţi timp, cãci eşti de taine şi lumi înconjurat.

5. Fã-ţi timp de rugãciune, de post şi meditãri,
Fã-ţi timp de cercetarea de fraţi şi de-adunãri,
Fã-ţi timp şi-adunã-ţi zilnic din toate cîte-un pic,
Fã-ţi timp, cãci viaţa trece şi cînd nu faci nimic.

6. Fã-ţi timp lîngã Cuvîntul lui Dumnezeu sã stai,
Fã-ţi timp, cãci toate-acestea au pentru tine-un grai,
Fã-ţi timp s-asculţi la toate, din toate sã înveţi,
Fã-ţi timp sã-i dai vieţii şi morţii tale preţ.

7. Fã-ţi timp acum, cã-n urmã zadarnic ai sã plîngi;
Comoara risipitã a vieţii, n-o mai strîngi.

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

NOI NU!

NU insemnarii si controlului electronic total

ÎNVĂŢAŢI SĂ SPUNEŢI NU !
Coaliţia Împotriva Statului Poliţienesc respinge cu putere încălcările drepturilor fundamentale ale românilor prin măsurile statului destinate Controlului Total al populaţiei.
De la 1 ianuarie a.c., statul a introdus obligativitatea aplicării pe documentele de identitate ale românilor a unui cip care conţine detalii personale biometrice precum şi alte date, inclusiv amprentele digitale.
Fără nici un fel de dezbatere publică, românii sunt însemnaţi ca vitele, cu un cip care le va monitoriza activitatea, plasat deocamdată pe aşa-zisele Paşapoarte Biometrice şi pe Permisele de Conducere, iar în viitorul apropiat inclusiv pe Cărţile de Identitate.

Spunem NU:

Obligativităţii introducerii cipurilor biometrice în toate documentele de identitate, ceea ce este contrar: Articolului 23 din Constituţia ţării - Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile, respectiv Articolului 29 - Libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă.

Spunem NU:

Legii privind înregistrarea şi înmagazinarea tuturor comunicaţiilor electronice personale ale cetăţentilor României (nr. 298/2008) - ceea ce este contrar: Articolului 26 din Constituţia ţării, care obligă autorităţile publice să respecte şi să ocrotească „viaţa intimă, familială şi privată”; Articolului 28 - Secretul scrisorilor, al telegramelor, al altor trimiteri poştale, al convorbirilor telefonice şi al celorlalte mijloace legale de comunicare este inviolabil; şi Articolului 53 - care prevede că „restrângerea exerciţiului unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi dispusă numai dacă este necesară într-o societate democratică. Măsura trebuie să fie proporţională cu situaţia care a determinat-o, sa fie aplicată în mod nediscriminatoriu şi fără a aduce atingere existenţei dreptului sau a libertăţii".

CINE SUNTEM SI CE VREM:

Coaliţia Împotriva Statului Poliţienesc este o organizaţie fără personalitate juridică, deschisă tuturor persoanelor şi asociaţiilor dispuse să apere drepturile inalienabile ale cetăţenilor români.
Peste 25000 de români au semnat cele două petiţii online: "Împotriva cipurilor cu date biometrice premergătoare pecetluirii" şi „Pentru abolirea legii nr. 298/2008 (privind reţinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului sau de reţele publice de comunicaţii)” şi numărul continuă să crească de la o zi la alta.
Coaliţia Împotriva Statului Poliţienesc va acţiona pentru desfiinţarea acestor acte anti-constituţionale şi protecţia drepturilor cetăţenilor români în faţa abuzurilor statului.
În acest sens vom demara acţiuni în justiţie şi vom organiza acţiuni de stradă şi strângeri de semnături.
Încurajăm românii să se organizeze la nivel local, prin grupuri de prieteni, parohii, mănăstiri, organizaţii civice, urmând ca apoi semnăturile strânse să fie centralizate şi trimise la Mănăstirea Petru Vodă, Comuna Poiana Teiului, Judeţul Neamţ, de unde vor fi aduse la Bucureşti, spre depunere în faţa forurilor responsabile.
Pentru acţiune imediată s-au constituit:
refuzimplant@yahoogroups.com
şi portalul
www.nunemaispionati.org

Sursa: http://victor-roncea.blogspot.com/

Rezistenta Digitala. Iesirea din Matrix: spuneti NU microcipurilor! Ingerul Digital e aici

DIGITAL ANGEL- Îngerul Digital

Deşi eram foarte în temă cu subiectul Microcipurilor nu am crezut că Romania va fi printre primele ţări în care se va implementa acest sistem diabolic de monitorizare.

Părea ceva îndepărtat care pe noi nu ne va atinge prea curând, ceva faţă de care să avem timp să reacţionăm cumva, să ne împotrivim, ceva ce am crezut că se va implementa mai ales în Occident şi că acolo vor exista mişcări de mase ceva, o opoziţie fermă, dură, dar se pare că noi suntem oile de experiment, dobitoacele unde se implementează în primele rânduri (NOI CEI DIN LINIA ÎNTÂI) acest sistem de urmărire global, (România este singurul stat din lume care emite un model de paşaport electronic care cuprinde, chiar de la momentul introducerii, ambele elemente de identificare, respectiv imaginea facială şi impresiunile digitale).Orwellizarea este aprope completă şi în Romania.
BIG BROTHER este şi aici, acum vor ştii tot, absolut tot despre tine.
Pentru aşa ceva ar trebui să se facă un referendum naţional. Cum e posibil să se implementeze aşa ceva fără să ni se ceară consimţământul, fără să ni se explice pericolele şi ce înseamnă de fapt RFID (Radio Frequency Identification - identificare prin frecveţă radio).
Mulţi idealişti naivi se întreabă: "Şi ce dacă există transparenţă, ce dacă ştiu totul despre tine? Ce ai de ascuns?" Dacă trăiam într-o lume în care cei care sunt la conducere ar fi fost nişte sfinţi care levitează şi fac miracole da, sau măcar nişte oameni obişnuiţi cu bun simţ, atunci poate am fi de acord că întrebarea îşi are sensul ei, dar când vedem că trăim într-o lume condusă de mafioţi , de terorişti la cravată şi costum, într-o lume condusă de oameni bolnavi psihic, paranoici, de corporaţii psihopate, în care există o nevoie absolută de control, normal că nu putem fi de acord cu aşa ceva.
Dacă nu eşti de acord cu acest sistem care există acum în lume, eşti considerat un posibil terorist deci se vrea eliminarea tuturor persoanelor indezirabile, tuturor celor care au un cuvânt de spus, care au ceva împotrivă. Dacă ştiu permanent unde eşti te şi pot elimina foarte uşor, plus că se fac ştergeri de identitate, clonări de identitate şamd (vedeţi filmul The Net în acest sens) ... nu stăm să scriem şi noi încă odată despre aceste lucruri, dar am simţit nevoia să atragem atenţia acestui aspect.
Ce să mai vorbim de drepturile omului care sunt încălcate flagrant (dreptul la intimitate şi prezmuţia de nevinovăţie în primul rând) - suntem ca într-o puşcărie ce să mai, o puşcărie în care cu toţii suntem posibili infractori, posibili terorişti.
Drepturile omului sunt praf în ochi pentru proşti, făcute ca să ne dea nouă impresia de libertate şi democraţie, ca şi cum dacă ele ar exista acolo undeva într-o carte ar fi şi respectate, aşa cum nu sunt respectate majoritatea legilor pe acest pământ. Legiile, în mare parte, sunt făcute de cei puternici ca să ţină în frâu sclavii, iar cei care le fac le încalcă cel mai mult şi mai des. Lor nu li se aplică. Adevărul e că noi nu suntem consideraţi oameni, ci dobitoace, sclavi, aşa că nu avem drepturi. Drepturile omului se aplică oamenilor. Noi suntem scalvii lor, asta suntem ... sclavi pe plantaţie (chestia e că cei de pe plantaţie ştiau că sunt sclavi şi se împotriveau, în schimb, astăzi sclavii au impresia că sunt liberi - asta da sclavie!).
De fapt chiar ne-a venit pe chelie un banc, un banc care va face haz de necazul care va pune stăpânire la modul concret pe România începând cu acest an: Care e diferenţa dintre dobitoace şi noi, oamenii? (în special cei din România) Majoritatea dobitoacelor nu au cip.
Implicaţiile implementării microcipurilor RFID în acte (paşaport, carte de identitate, permis de conducere), în bani (în bancnotele Euro ele există din 2005), în produse, sunt uriaşe şi greu de înţeles la prima vedere.
De aceea vă recomandăm să urmăriţi toate documentarele din categoria MICROCIPURI , în special documentarul lui Katherine Albrecht - Tracking Everything Everywhere, să vă faceţi o idee.
Mulţi au scris despre impactul implementării cipurilor şi vă recomandăm în acest sens câteva articole:

1) De la 1 ianuarie 2009 pasapoartele românilor contin cipuri
2) Atentie! In Romania noile permise auto contin un cip electronic
3) Noile pasapoarte cu cipuri, clonate in cateva minute
4) Aaron Russo: Scopul noii ordini mondiale este controlul omenirii prin implantul de microcipuri RFID
5) La un pas de Semnul Fiarei, un documentar de Katherine Albrecht
6) Nick Rockefeller recunoaşte că scopul elitei mondiale este reducerea la jumătate a populaţiei globului şi controlul prin implantul de microcipuri
7) Nu vreau să fiu un număr!
8) Implanturile cu microcipuri cauzează tumori maligne cu dezvoltare rapidă
9) Lumea fără fir: cipurile-spion ne invadeaza intimitatea?
10) Microcipul - dispozitivul pe care masoneria mondiala vrea sa ni-l introduca sub piele, descris in Biblie?
11) Parlamentul scotian respinge noile carduri de identitate cu cip RFID
12) Pilotii britanici ameninta cu greva datorita noilor carduri de identitate cu cip RFID
13) Orwellizare totala!
14) Implanturile cu microcipuri cauzează tumori canceroase
15) Microcipul Şi Fiara


Ca să vă faceţi o mică idee despre cum vom fi monitorizaţi vă recomandăm să vizionaţi micuţul filmuleţ din YouTube numit "demonstratie : cum veti fi monitorizati avand implantat RFID microcip IBM 666".
În ceea ce priveşte documentarul de azi, recunoaştem că nu am apucat să-l vedem şi din câte am înţeles prezintă perspectiva creştin ortodoxă asupra implantării de cipuri. Îl punem la recomandarea unor prieteni. Deşi nu suntem de acord cu multe aspecte ale dogmei creştin ortodoxe considerăm că sunt şi informaţii bune în acest documentar, ce merită luate în considerare, dar cu discernământul de rigoare.
Intr-un articol preluat de pe Altermedia se spune:“Ingerul digital” este denumirea unei companii americane, listata la bursa NASDAQ, fabricant al dispozitivelor personale de identificare (RFID, dispozitivele de identificare prin radiofrecventa, CIP-urile) destinate marcarii si urmaririi cetatenilor - vezi http://www.digitalangel.com/.
“Ingerul digital” este si numele dat unui documentar realizat de un grup de crestini ortodocsi din Serbia, deocamdata singurul film care trateaza acest subiect dintr-o perspectiva duhovniceasca ortodoxa.
Documentarul “Ingerul digital” se adreseaza unui public matur si avizat.
Filmul este tradus in limba româna, cu subtitrarea integrata in fisierul video."Este unul dintre ultimile documentare pe tema Microcipurilor, traduse în limba română.O mică descriere a filmului mai poate fi găsită pe blogul lui Laurenţiu Dumitru şi pe blogul Saccsiv.
Ni s-a mai spus că sunt şi imagini şocante, deci cei cu inima slabă să nu se uite.
În concluzie recomandăm şi noi :
schimbati-va paşapoartele acum cât mai puteţi primi din cele fara cip(Primii care vor primi acest tip de pasaport vor fi locuitorii judetului Ilfov, urmand ca pana in 30 iunie sistemul sa fie functional in toata tara)
şi
SPUNEŢI NU MICROCIPURILOR!
şi SEMNATI PETIŢIA Impotriva cipurilor cu date biometrice, premergatoare însemnării cu numarul Fiarei, 666!

Sursa: http://victor-roncea.blogspot.com/

miercuri, 28 ianuarie 2009

Dumnezeu nu are nevoie de cip pentru a şti unde ne aflăm

Discuţia despre paşapoartele cu cip nu a reuşit niciodată să fie teologică. Pentru că nu este o problemă teologică. Ghiciturile despre esenţa numărului satanic nu pot lua locul certitudinii, cu neputinţă de pus în cuvinte, a luminii dumnezeieşti. Şi nu trebuie amestecate aceste două aspecte ale cunoaşterii creştine: discuţiile despre Dumnezeu şi discuţiile despre satana. Deşi ele fac parte, în proporţii diferite, din viaţa noastră.


Desigur, un cip nu este un diavol. Totuşi, nimeni nu mă va contrazice dacă voi spune că cipul nu este altceva decît rodul dorinţei demonice de a stăpîni pe celălalt. Dumnezeu nu are nevoie de cip pentru a şti unde ne aflăm, ce tranzacţii facem şi cu cine intrăm în relaţie. Veţi spune că este o invenţie omenească. Sigur, dar al cărei categorii de oameni? Al oamenilor răi, căci cei buni se sfiesc să citească scrisorile străine. Obligativitatea cipurilor este o înjosire a persoanei, deoarece propune o relaţie care nu se mai bazează pe respect şi încredere. A încuraja acest tip de relaţie, după ce generaţii de mucenici au însuflat în noi duhul dragostei şi al toleranţei, este nedrept înaintea lui Hristos şi un grav păcat împotriva aproapelui.

Sînt mulţi oamenii în întreaga lume care au protestat împotriva introducerii cipurilor. Motivele lor nu au fost întotdeauna bazate pe analogia dintre cip şi cifra fiarei pomenită în Apocalipsă. În orice caz, fiecare din ei ştia că a-l urmări pe celălalt înseamnă a nu-l iubi, ba chiar înseamnă a-l robi. Răspunsul care se cuvine dat, în primul rînd, este acela dacă e bine să-i lăsăm pe nişte străini să ne urmărească pas cu pas? E bine să ne facem trădători ai fraţilor noştri, lăsînd acest popor în mîinile unor străini, fără nici o luptă?

Dacă este să gîndim în numele unei singure persoane, cipul nu e un pericol, dar dacă trebuie să gîndim la nivelul unui grup, atunci pericolul este evident. Personal, aş putea arunca cipul în faţa diavolului, dar nu voi putea la fel de uşor să refac un grup risipit de urmăritorii care arată atîta interes şi atîta grabă în a şti totul despre noi. Rămîne întrebarea: facem ceva pentru păstrarea adunării, a Bisericii sau ne mîntuim singuri, dacă ne vom mîntui.

Atunci cînd nu va mai exista nici o posibilitate de împotrivire sistemului, cînd foamea şi bolile ne vor doborî, iar singura modalitate de a plăti şi de a ne deplasa va fi cipul, risipirea adunării creştine se va face într-un timp record şi într-o proporţie pe care nu a atins-o nici o prigoană în decursul întregii istorii. Şi încă ceva, de acum nu vor mai exista mucenici privind la care poporul să se aprindă de rîvnă, căci adevăraţii mucenici vor muri în mizerie, izolaţi şi poate chiar expulzaţi de restul adunării, ştiuţi doar de Dumnezeu. Dacă Sfîntul Vasile cel Mare se ruga să nu prindă vremurile sfîrşitului, de teamă că nu le va putea face faţă, nu ştiu ce vom face noi.

Lupta pornită acum în România nu este împotriva pecetluirii, căci unul Dumnezeu ştie ce a vrut să spună Sfîntul Ioan în Apocalipsă, dar este o luptă de apărare a adunării creştine. Biserica trebuie păstrată compactă şi cît mai mare, aşa cum am moştenit-o, căci pentru fiecare om botezat din această ţară cineva, pe care nici nu-l ştim, şi-a vărsat sîngele. Mai întîi de toate a fost vărsat sîngele scump al lui Hristos.

Nu cred că e momentul teologhisirilor, ci al unei rezistenţe normale în faţa unui fenomen normal. Normal din punctul de vedere al anormalităţii generale în care ne aflăm.

Ieromonah Savatie (Baştovoi)
/savatie.wordpress.com/


Preluare http://logos.md/2009/01/21/dumnezeu-nu-are-nevoie-de-cip-pentru-a-sti-unde-ne-aflam/#more-2015

  Planul Kalergi este acum în plină desfășurare Soros: „ Sper să trăiesc până în ziua în care se va naște ultimul copil alb.” ...